čtvrtek 27. února 2014

Lesní svatební inspirace z Holandska

Z Holandska přichází krásná lesní svatba.
Moc se vyvedla.
Tedy ze začátku jsem si myslela,že ten dort ze sendvičů je jediná dobrota,ale kdepak....hned jsem zjistila,že je zde dobrot plno.



Foto : Eppel Fotografie,plán a styling:Bloom Wedding,video:Avisha Film,jeviště a doplňky:StudioFien,
          květiny:Don Florito,nahý dort:Sugarlips Cakes,místo konání a katering:Meneer Van Eijck,šaty:
          Victor's Wedding Design,motýlek a kšandy:We Love Ties,makeup:Charlotte's bruidsvisagie,účes:
          Lonneke van Dijk,oznámení:So Pretty Party,podnos na dort,příbory a prostírání:Ter Attentie,
          model:Marian Versluijs en Gerben van Geenen
































http://www.eppel.nl/
     

2 komentáře:

  1. Krásná inspirace :D. A taky se mi hrozně líbí právě aranžmá jídla :D. Mes

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám také ráda,když je na stole plno dobrot různého druhu.
    Navíc podzim a les dávají velké možnosti jak s pomocí různých dřev,šišek,listů a větviček naaranžovat takovouto krásu.Jarka

    OdpovědětVymazat