čtvrtek 17. dubna 2014

Jarní inspirace

Jarní horečka,vzrušení či zápal je název této inspirace.
Já jsem použila pouze inspirace neboť jarní horečka mě nějak nesedělo.



Foto : BRC Photography,staré křeslo a styling:Rekingled Vintage Rentals,místo konání:OKC Farmes Public
          Market,květiny:Juniper Designs,šaty:Maggie Sottero,svatební obchod:The Bridal Boutique,
          závoj:Hushed Commotion,ozdoba do vlasů:Maggie Sottero,účes:Benita R. Cloward of BRC Beauty,
          makeup:Benita Cloward of BRC Beauty,model:Alexis Mason































http://www.brcohotography.com/


2 komentáře:

  1. Pár dní jsem tu nebyla a narážím na samé králíčky! Prostě super inspirace :D. Mes

    OdpovědětVymazat
  2. Tak oni k Velikonocům králíčci patří a tak je sem člověk rád dá,protože jsou to krásná a milá zvířátka.
    Měli jsme jednoho také doma,když byla dcera malá,ale musel asi po 3 měsících putovat k její kamarádce neboť já jsem byla na jeho srst nebo výkaly alergická a pomalu jsem neviděla.Jarka

    OdpovědětVymazat