pátek 20. března 2015

Bavlníkové pole ve Virginii

Tak mě připadá,že již jsem sem jednou tuto bavlníkovou inspiraci dávala.
Ale nemohu ji nalézt.
Na místo toho jsem zjistila,že jinou bavlníkovou inspiraci tam mám 2x a nic se nestalo.
Takže,kdyby náhodou již někdo z Vás tuto inspiraci viděl,tak se na ni podívejte znovu,protože je krásná.
Tak jsem ji našla,je tady a je trochu jiná,takže tato je zde právem.


Foto : Allison Mannella,Workshop Michael and Carina Photography,styling a šaty:Gossamer,místo
          konání:The Lewis Dream Home,květiny:White Magnolia Design,účes a makeup:Dana
          Ainsworth and Emily Tucker for Lora Kelley,stuhy:Silk and Willow,oznámení:Written Word
          Calligraphy,model:Stephanie Knight,film lab:Richard Photo Lab






















http://www.allisonmammella.com/



Žádné komentáře:

Okomentovat