pátek 20. února 2015

Francouzská svatební inspirace "ušitá láska"

Tak než jsem dala dohromady tuto inspiraci trvalo mě to asi hodinu,možná i více.
Tam kde jsem ji našla nešla stáhnout a tak jsem hledala obrázek po obrázku a nakonec se to povedlo.
Škoda nevidět inspiraci s názvem ušitá láska,že?


Foto : Kristen Weaver Photography,šaty:Claire Pettibone,místo konání:Columbus Ohio,
          květiny:Ashby Floral Boutique,úlán:The Bendora Wedding Gallery,design:An Affair To
          Remember,pozvánky:9th Letter Press,dort:Queen Anne's Lace Cakes,pronájem:Dishie
          Rentals,makeup:Make You LLC,účes:Alycia Johnson,starožitný šicí stroj:River House
          Designs,modelka:Cierra Kerringan




























http://www.kristenweaver.com/


2 komentáře:

  1. Tak nevidět tuhle inspiraci by určitě škoda byla, je nádherná. A to přesto, že Francii obecně příliš nemusím :-). Mes

    OdpovědětVymazat
  2. No a co mě dala práce,abych vyhledala skoro všechny obrázky co k této inspiraci patří.
    Nakonec se mě to podařilo a žádný zásadní nechybí.Jarka

    OdpovědětVymazat