pátek 13. února 2015

Valentýnské rozmazlování

Nechte se i Vy na Valentýna takto krásně rozmazlovat.



Foto : Alexandra Wallace,květiny a styling:Asha Renew,Wilder Floral Co.,model:Corey a Rachel,
          účes:Sarah Healey,makeup:Alex Events,stuhy a textilie:Silk and Willow,šaty:Pretty Little
          Things Boutique,film.Scans:Photovision,box na prsten:The Mrs Box,šperky:Single Stone
          místo konání a dekorace:Private Estate



























http://www.alexandra-wallace.com/


2 komentáře:

  1. Krásné. Spousta lidí na Valentýn nádává s tím, že je to americký konzum, ale to upřímně moc nechápu. Nikdo nemá pistoli u hlavy, aby ho musel slavit a navíc mě se hrozně líbí romantická výzdoba v obchodech :-). Prostě pro mě je to super svátek :-). Mes

    OdpovědětVymazat
  2. Jak již jsem psala,každý svátek,kdy se muž či žena dočká vyznání lásky je třeba slavit.
    Ať je český nebo americký,to je fuk.
    A mě se zase líbí valentýnské slevy a akce.
    Díky nim mám parfém místo za 2 500 Kč jen za 1 700 a ještě mám navíc 2 taštičky a 10 ml cestovního balení onoho parfému.Jarka

    OdpovědětVymazat